باز‌بینی نسخه موبایلی دستگاه لیزر و دسکتاپ وبسایت رقبا

دیدن و ارزیابی کردن صفحات تارنما دستگاه لیزر رقبا , با هر ساختاری که برای ورژن دسکتاپ یا این که موبایلی خویش در لحاظ گرفته باشند ( در ارتباط با ساختار صفحه ها سایت ها , در مقاله ی بعدی کاملا توضیح خوا‌هیم اعطا کرد ) , می‌تواند برای شما دوچندان دارای منفعت باشد . بررسی این وبسایت ها دستگاه لیزر , می تواند برای تشخیص هرگونه تفاوت در بین نسخه تلفن همراه یا این که دسکتاپ وب سایت ها در به کار گیری کلیدواژه ها , به تحقیقات شما درباره ی کلیدواژه ها یاری دهد . این مبحث را در مقاله ی بعدی ادامه خوا‌هیم داد .
کارایی کلیدواژه ها در گوشی دستگاه لیزر

در هرحال بایستی همواره در مسیر بهینه سازی کلیدواژه هایتان در نتایج جستجوهای موبایلی تکان فرمایید و با بررسی مداوم از ترقی آنها اطمینان حاصل فرمایید &# دستگاه CNC یک ابزار کارآمد برای ردگیری درجه بندی کلیدواژه ها در گوشی است . از روش این ابزار شما می توانید کارایی دستگاه لیزر کلیدواژه هایی که اکنون در ورژن دسکتاپ تارنما خویش قضیه انگیزه قرار داده اید را با دقت بالا ردگیری نمائید و موتور جستجو گر و موقعیت مربوط دستگاه لیزر به آن را مشخص نمایید .

دستگاه لیزر تلفن همراه

علاوه بر این , عبارات جستجوشده ی دیگری که احتمالا در نسخه دسکتاپ , مورد هدف قرار نداده باشید , البته در تحقیقات اخیر خویش آن‌ها‌را شناسایی نموده اید را هم از این نحوه ردگیری نمائید .

بعد از وارد کردن کلیدواژه ها و انجام اولین نسخه برداری در این نرم افزار , خواهید روئت کرد که وب سایت شما فعلا , در نتایج جستجوی موبایلی برای هر عبارت چه طور کار می نماید .
جستجوی دستی

علاوه بر ردگیری کلیدواژه هایتان , شما باید سکو بندی های مربوط به خودتان را در حین های گوناگون تحلیل فرمایید ; این عمل به شما یاری می نماید از موقعیت کنونی جستجوها در رابطه با تجارتتان باخبر گردید , بعلاوه , به شما نشان می‌دهد که وبسایت شما در نتایج جستجوهای موبایلی به چه شکل ظاهر می گردد ( عنا وین , توضیحات متا , URL ها و غیره . ) .

شما می‌توانید خودتان با به کارگیری از یک دستگاه موبایل , جستجوی موبایلی را شبیه سازی کنید , البته در‌این رابطه , یکسری ابزار دستگاه لیزر مثل User – Agent Switcher وجود دارا هستند که می‌توانند به طور آنلاین مثل یوزرها دستگاه لیزر گوناگون خلق و خوی کنند و جستجوهای موبایلی را در دسکتاپ شما مشابه سازی کنند .
Google Search Console

کاربرد دیگر Google Search Console , شناسایی کلیدواژه هایی است که در حال حاضر , سکو ی بالایی را در جستجوهای موبایلی برای شما به هم پا دارا‌هستند , اما لزوماً در نسخه دسکتاپ یا ردگیری ها , آن ها را زمینه هدف قرار نداده اید . با به کارگیری از گزارشات بدست آمده از Search Analytics report با کلیک روی قسمت ‘ Queries ’ و آن‌گاه انتخاب CTR و Position , میتوانید عبارت های جستجو شده ای را که همت بالایی دارا‌هستند و بهترین پاسخ را از کاربران موبایلی اخذ می کنند , شناسایی فرمائید .
باز نگری وب سایت کنونی


بازبینی و مرور قسمت های گوناگون تارنما برای درک کردن اینکه یوزرها موبایلی , اکنون چه گونه تارنما مارا میبینند , دستگاه لیزر اهمیت اکثری دارد . یکی‌از ابزارهای سودمندی که به شما این قابلیت و امکان را می دهد که ملاحظه کنید سایت شما در دستگاه های مختلف چه‌گونه نمایش داده میشود , Screenfly است :

با وجود این‌که شما می‌توانید برای بررسی تارنما خود از ابزارهای مختلف استعمال نمایید , اما هیچ یک از این ابزارها به اندازه ی این که خودتان این عمل را از روش دستگاه های متفاوت انجام دهید , ظریف و درست نخواهد بود . بدین ترتیب از فی مابین موبایل هایی که فی مابین کاربران بیش تر آیتم استفاده قرار می‌گیرند ( که قبلاً در زمینه‌ی آن توضیح دادیم ) ۵ تا از دوستداشتنی ترین ها را انتخاب کنید و روش ی سناریو و قسمت های گوناگون وب سایت خود را در آنان باز نگری نمائید .

اما در صورتی‌که هنوز نسخه موبایلی سایت خویش را فعال سازی نکرده اید , نمی توانید انتظار سود ی چندان مثبتی از این باز‌نگری داشته باشید , اما با این حال میتوانید اطلاعات مهمی از قبیل اینکه قسمت های مختلف ( دکمه ی خرید , دکمه های فراخوان , اطلاعات مرتبط با تماس و غیره . ) خوبتر است در چه جایی از وب سایت شما ظاهر شوند که بر تجربه و تبدیل یوزرها اثر گذار باشند , را به دست آورید .