تبلیغات دستگاه لیزر در رسانه‌ی اجتماعی

هدف مهم دستگاه لیزر از تبلیغات این است که با مشتریان بالقوه در جاهای مختلفی که حضور دارا‌هستند , مانند شبکه‌های‌اجتماعی ( فیسبوک , توییتر و لینکداین , امروزه عمل بالای کاربران اهل ایران در اینستاگرام و تلگرام ) ارتباط برقرار کنیم . بستر تبلیغاتی هر مورد از شبکه های اجتماعی , به شما این قابلیت و امکان دستگاه لیزر را میدهد که مخاطبان خویش را از جنبه های مردمان شناختی , مکان جغرافیایی , علایق , رفتار , هشتگ ها , دستگاه لیزر محصولاتی که ترجیح می دهند و غیره , آیتم انگیزه قرار دهید .

تبلیغ دهندگان می‌توانند دسترسی به مشتریان بالقوه و نرخ کلیک برند خود را با تبلیغات در رسانه‌ی دستگاه لیزر اجتماعی بسط دهند . دیدنی است بدانید که نرخ کلیک دستگاه لیزر در تبلیغات فیسبوک ۸٫۱ برابر , و تبلیغات موبایلی ۹٫۱ برابر عمده از تبلیغات معمولی اینترنتی است .

توییت های تبلیغاتی در توییتر نیز نتایج دستگاه های لیزر ی نرخ بازدید معدل لابه لا ۱ تا ۳ درصد را نشان داده اند . این ترازو در مقایسه با تبلیغات بنری معمولی زیاد بالاتر است .

تصویر تحت نشان دهنده ی یک صفحه‌ی فرود تبلیغاتی در توییتر است :

صفحه‌ی فرود

تبلیغات فیسبوک به شما این زمان را می‌دهد که کاربران را بر طبق مکان , سن , جنسیت و علایق آنها مورد انگیزه دستگاه لیزر قرار دهید . این سطح از طبقه بندی دستگاه لیزر برای تبلیغ دهندگان زیاد دارای فایده است چون به آن‌ها اجازه می‌دهد که تبلیغات خود را برای کاربرانی که احتمال تبدیل آن‌ها طولانی تر است , به نمایش بگذارند .

تبلیغات فیسبوک به این شکل کار می‌کند :

چطور با مخاطبانی مواجه شویم که به تجارت دستگاه لیزر ما عشق دارا‌هستند

از ورقه فیسبوک خویش برای آغاز استعمال نمائید
در خصوص آنچه می‌خواهید برای آن تبلیغ کنید اطلاع دهید
مخاطب تبلیغات فیسبوک خود را گزینش فرمایید
بودجه ی تبلیغات را انتخاب نمائید و نتایج را پیگیری فرمایید